nak gi kew x nak....

ari khamis ni aliff ajak wat reunion kat sunway carnival...
persoalannya skang ni...
nak pegi kew x nak...
hal nyew...
aku da malas nak jumpa ngan aliff skang ni...
bukan apew..
aku takowt awek dier cemburu buta plak nnt...
ari tu pown awek dier da mcg aku tanya aku ngan aliff camnew...
dier tanya gak aku sayang aliff agi kew...
tak kew kelam namanyew tuuu...
aku cakap ar...
saya sayang kew saya tak sayang kew aliff tu saya jew yang tau...
saya tak tau camnew nak jelaskan pada awak...
awak gan risau..
saya takkan rampas aliff daripada awk...
saya ngan aliff tu kawan jew...
x lebih daripada tu...
so,skang ni aku ikot azhari jew..
kalu dier nak pegi... insyaAllah aku ikot sama...
tapi azhari bukan baik sangat ngan aliff tu...
99 peratus harapan tak nak pegi tu ada ar....
hehehehe...
lantak ar...
korang pegi ar...
lagi pown aku da tanya da ***...
boley tak pegi....
dier cakap,kalu sayang dier,jgn pegi...
huhuhu....
better aku dok kat umah siapkan omwork aku yang betimbun gler nak mati ni...
lagi pown x baik tau melepak ni...
buang masa jew...
huhuhu.....

0 comments:

Post a Comment